نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی ' عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : از عملكرد بازیكنان استقلال در بازی مقابل شهرداری راضی هستیم اما متاسفانه بعد از اخراج ایمان مبعلی برنامه های تیم استقلال برهم خورد.
وی اظهار داشت : دیگر نباید بگوییم داوری ها به سود استقلال است چرا كه به نظرم گلی كه مقابل شهرداری به ثمر رساندیم، آفساید نبود.
سرمربی تیم استقلال تهران گفت : متاسفانه مهاجمان فرصت های گلزنی ایده آلی را با بی دقتی به هدر دادند تا آبی پوشان دو امتیاز ارزشمند را مقابل شهرداری از دست دهند.
وی با بیان اینكه كادر فنی تیم استقلال در دیدار مقابل شهرداری با كمبود بازیكن در خط حمله روبرو بود، افزود : اگر مهاجم آماده ای بر روی نیمكت داشتیم، موقعیت های آبی پوشان به سادگی گل می شد و این تیم به یازدهمین پیروزی خود در لیگ برتر دست می یافت.
وی در واكنش به لقب 'خوش شانسی' به او در رسانه ها با طعنه گفت: 'حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری امروز این لقب را از من گرفت.'
مظلومی در خصوص كارت قرمز مبعلی در این بازی افزود : حركت این هافبك به گونه ای نبود كه از زمین اخراج شود. برنامه های فنی استقلال بر روی این بازیكن سازماندهی شده بود كه با اخراج مبعلی، كنترل بازی را از دست دادیم.
وی در مورد عملكرد داور بازی گفت : محمود رفیعی را دوست دارم اما به نظرم امروز ساده از كنار خطاهایی كه پشت محوطه جریمه حریف انجام می شد، می گذشت.
مظلومی درخصوص لغو بازی روز جمعه دو تیم استقلال و شهرداری تبریز گفت : این موضوع علاوه بر اینكه تمركز بازیكنان استقلال را بر هم زد، باعث شد تا تماشاگران اندكی در ورزشگاه آزادی حضور یابند.
وی در مورد وضعیت هوار ملا محمد بازیكن عراقی استقلال گفت : این بازیكن به دلیل مشكلات پروازی نتوانست به تهران سفر كند. اما قرار است امشب وارد پایتخت شود تا از فردا در تمرینات آبی پوشان شركت كند.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر احتمال خروج میلاد میداودی از فهرست بازیكنان این تیم گفت : معتقدم این بازیكن می تواند ظرف سه تا چهار ماه آینده به آبی پوشان كمك كند به همین علت از فهرست تیم خارج نمی شود.
وی در خصوص اقدام افشین قطبی مبنی بر انعقاد قرارداد با یك تیم ژاپنی افزود : كار سرمربی تیم ملی غیر حرفه ای بوده است زیرا وی تمركزش را برای حضور در جام ملت های اسیا از دست می دهد.
مظلومی در پایان خاطر نشان كرد : تیم استقلال با قدرت در هر سه جام قهرمانی (لیگ برتر و جام حذفی ایران و لیگ قهرمانان آسیا) حضور خواهد یافت.
تیم استقلال تهران عصر شنبه در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم شهرداری تبریز متوقف شد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: مظلومی ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش ایرنا، آرش برهانی عصر شنبه با اشاره به اینكه بدشانسی مانع از كسب هر 3 امتیاز به سود آنها شده است،افزود: بازی دراختیار تیم ما بود،هر كاری كه می خواستیم انجام دادیم اما متاسفانه با بداقبالی توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای كسب پیروزی انجام دادیم و این در حالی بود كه بازیكنان تیم شهرداری با فشردگی تنها دفاع می كردند.
با این حال به اعتقاد وی بازیكنان تیم شهرداری در كار دفاعی بسیار خوب عمل كردند چرا كه تمامی موقعیت های گلزنی مهاجمان استقلال را از آنان گرفته و مانع به ثمر رسیدن گل شدند.
تیم استقلال تهران در دیدار پایانی هفته هجدهم مقابل تیم شهرداری تبریز با نتیجه بدون گل متوقف شد.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: برهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران تعویق بازی را دلیل برهم خوردن تمرکز بازیکنان این تیم می داند.

وحید طالب لو گفت: بازی بدی نبود و هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند كه اگر تبدیل به گل می‌شد بازی بهتری را شاهد بودیم. به هر حال میل به برد در تیم استقلال بیشتر بود و به طور طبیعی موقعیت‌هایش هم نسبت به حریف بیشتر شد.

وی افزود: من به تعویق افتادن این بازی را به حساب حكمت می‌گذارم اما با این اتفاق تمركز تیم ما كمی به هم ریخت. ضمن اینكه شهرداری هم برای یك امتیاز آمده بود تا با به دست آوردن آن شرایطش را در جدول بهتر كند.

طالب‌لو درباره مسمومیتش در هفته گذشته گفت: هفته پیش به خاطر آلودگی هوا دچار مسمومیت تنفسی شده بودم كه خوشبختانه با مراجعه به پزشك و انجام اقدامات لازم، این مسمومیت رفع شد.

دروازه بان استقلال با قدردانی از هواداران این تیم اظهار داشت: باید از آن‌ها تشكر ویژه داشته باشیم چرا كه در این هوای سرد و روز غیر تعطیل به استادیوم آمدند و استقلال را تشویق كردند. حضور آن‌هاست كه به ما دلگرمی می‌دهد هرچند اگر بازی دیروز برگزار می‌شد شاید 10 هزار نفر تماشاچی بیشتر به ورزشگاه می‌آمدند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: طالب لو ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

من اگر می‌خواستم بازی فولاد را از دست بدهم می‌توانستم بگویم مصدومم و نمی‌توانم؛ پس دلیلی ندارد با گرفتن کارت قرمز و 10 نفره کردن تیمم سفر به اهواز را از دست بدهم.


ایمان مبعلی هافبک تیم استقلال درخصوص اخراجش در بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: من اصلا حرفی به داور نزدم که مستحق دریافت کارت قرمز باشم و فقط وقتی داور خطا گرفت، به او اعتراض ساده‌ای کردم که هیچ گونه حرف رکیک یا زشتی هم بر زبان نیاوردم. اطرافیان من، همگی من را می‌شناسند و من واقعا نمی‌دانم چرا داور به من کارت قرمز داد. شما حتی عکس‌العمل سایر بازیکنان را هم دیدید چون من هیچگاه نمی‌خواهم شرایط تیمم را بد کنم و با اخراجم، باعث تغییر روند بازی شوم.

وی افزود: اخراج من واقعا غیرمنطقی بود و من می‌خواهم بدانم آقای داور چه گزارشی رد خواهند کرد که توجیه درستی برای اخراج من باشد. وقتی فرهاد مجیدی به علت کاری که نکرده محروم و جریمه می‌شود پس من هم باید این طور اخراج شوم! من در فوتبال ایران دیده‌ام که حرف‌های بسیار زشت به داور می‌زنند اما هیچ برخوردی نمی‌شود و واقعا نمی‌دانم چرا به اعتراض ساده من کارت قرمز نشان داد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: فولاد , مبعلی , کارت , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی انصاریان قبل از صحبت درباره بازی درخصوص شهادت اصحاب رسانه اظهار داشت: سالگرد شهادت اصحاب رسانه را تسلیت می‌گویم. هنوز هم وقتی یاد آنها می‌افتم بغض می‌كنم. امیدوارم شما خبرنگاران نمایندگان خوبی برای آنها باشید.
وی درباره بازی گفت: 2 تیم بازی فیزیكی انجام دادند. ما هم در این مسابقه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نكردیم قسمت بود كه بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود.
این مدافع در مورد تشویق هواداران استقلال گفت: خوشحالم كه هنوز آنها من را از یاد نبرده‌اند. از آنها تشكر می‌كنم و امیدوارم با نتایجی كه این تیم كسب می‌كند دل آنها همیشه شاد باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: انصاریان ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرزاد آشوبی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره صحبت‌های مزدک میرزایی مبنی بر خندیدن وی همزمان با اخراج ایمان مبعلی مقابل شهرداری تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: نمی دانم خندیدن من چه ربطی به اخراج مبعلی دارد؟ مزدک میرزایی در همه امور دخالت می کند و حواسش به گزارشگری نیست. میرزایی روانشناس شود بهتر است .

وی درباره نیمکت نشینی اش مقابل شهرداری گفت: تشخیص کادرفنی این بود که بازی نکنم و به نظر سرمربی احترام می گذارم. مصدومیتی هم نداشتم و قسمت نشد مقابل شهرداری به میدان بروم.

آشوبی در پایان گفت: واقعا هوای امروز تهران با روز گذشته چه فرقی داشت که این دیدار را با تاخیر برگزار کردند؟ در این زمینه لطمه خوردیم و ایکاش حداقل مسوولان فدراسیون زودتر به ما اطلاع می دادند.
متاسفانه در آخرین لحظات ما را آگاه کردند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: اشوبی , مزدک , روانشناس ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز که از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا آبی پوشان بهترین فرصت را برای رسیدن به ذوب آهن اصفهان در صدر جدول از دست بدهند.

استقلال با این تساوی 34 امتیازی شد و بعد از ذوب آهن 36 امتیازی در رده دوم باقی ماند.

شهرداری نیز با این نتیجه 17 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

شهرداری نوار پیروزی‌های استقلال را پاره کرد و نگذاشت میزبان 3 امتیاز را بدست آورد.



برای استقلال تهران در این بازی که به علت آلودگی هوا با 24 ساعت تاخیر برگزار شد، طالب‌لو، منتظری، عمران‌زاده، امیرآبادی(45 لوییز)، شیرزاد، رحمتی، مبعلی، جباری، شریفات، روانخواه و برهانی به میدان رفتند.


تیم شهرداری هم با ترکیب، همامی، انصاریان، پیرزاده، گودرزی، طهماسبی،محمدپور(62 بائو)، غفوری، ابرقویی، گردانی، دقیقی و داداش‌وند روانه میدان شد.


*دقیقه 4 ضربه شریفات را همامی مهار کرد.


*دقیقه 20 ضربه غفوری با اصابت به تیر افقی دروازه طالبلو به بیرون رفت.


*دقیقه 23 شوت سنگین شیرزاد به طرز خطرناکی از کنار دروازه همامی راهی اوت شد.

*دقیقه 39 ایمان مبعلی به علت اعتراض به محمود رفیعی داور میدان از زمین اخراج شد.


*دقیقه 43 پیرزاده به علت خطا روی شریفات از سوی داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

*دقیقه 47 ضربه ایستگاهی جباری را همامی در آغوش گرفت.

*دقیقه 49 ضربه پای چب برهانی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

*دقیقه 55 و در شلوغی محوطه جریمه ضربه برهانی با برخورد به بازیکنان شهرداری تغییر مسیر داد و به بیرون رفت.

*دقیقه 81 ضربه پای چپ شریفات را همامی راهی کرنر کرد.

*دقیقه 86 ضربه دقیقی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* در دقیقه 93 میثم بائو در موقعیتی تک به تک توپ را به بیرون زد.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: برچسب‌ها: شهرداری , استقلال , تهران , گزارش , موبه مو , تبریز , بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با از دست رفتن شرایط خوب میزبانی، مصدومیت بازیكنان كلیدی، شرایط داوری و بدشانسی‌ نتوانستیم شهرداری تبریز را ببریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز اظهار كرد: به هر حال در این بازی شانس با ما یار نبود، ما چندین موقعیت گلزنی ایجاد كردیم كه توپ‌ها وارد دروازه نشد. البته حریف هم با تمامی بازیكنانش فقط دفاع می‌كرد و از تاكتیك دفاع كردن، خود را به زمین انداختن و وقت تلف كردن استفاده كرد تا یك امتیاز بگیرد. باید به آن‌ها برای این نتیجه تبریك بگویم.

وی افزود: خط حمله ما در این بازی كم اثر بود چرا كه ما دو بازیكن كلیدی یعنی فرهاد مجیدی و میلاد میداودی را در اختیار نداشتیم. همچنین تعداد بازیكنان مصدوم تیم هم زیاد است. محسن یوسفی و محمد محمدی مصدوم شدند. سید صالحی هم هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. مصدومان دیگری هم در تیم داریم كه امیدواریم این بلا از تیم ما دور شود.

مظلومی ادامه داد: در این مسابقه با اخراج نابجای ایمان مبعلی كه هافبك طراح و بازی‌ساز ما بود برنامه‌های استقلال به هم ریخت. مبعلی با بازیكنان خودمان صحبت كرده بود و فكر نمی‌كنم ناسزایی به داور گفته باشد. درست است از تیم حریف هم یك نفر اخراج شد اما تیمی كه فقط دفاع می‌كند، ده نفره شدنش زیاد فرقی نمی‌كند. در هر حال باید از تلاش بازیكنان تیمم تشكر كنم. هرچند از نتیجه راضی نیستم.

سرمربی استقلال به تعویق افتادن 24 ساعته این بازی را باعث به هم خوردن تمركز تیمش دانست و گفت: ما در این بازی میزبان بودیم اما به تعویق افتادن این مسابقه باعث شد نتوانیم از میزبانی‌مان به خوبی استفاده كنیم. تماشاچیان كمتری به ورزشگاه آمدند و خیلی‌ها هم شك داشتند كه امروز بازی هست یا نیست. همه برنامه‌ریزی ما برای بازی در روز جمعه بود. نمی‌دانم هوا چقدر آلوده بوده كه آن را به امروز (شنبه) انداختند. آیا آلودگی هوای امروز كمتر از دیروز است؟ همه این‌ها سبب شد تا امروز روز بد ما باشد و با بدشانسی نتوانیم به پیروزی برسیم.

مظلومی درباره پیوستن هوار ملامحمد به تیمش گفت: ظاهرا پروازها لغو شده كه او نتوانسته به تهران بیاید. هوار قرار است امشب وارد تهران شود. ما نمی‌دانیم كه در عراق چه اتفاقاتی افتاده كه آمدن او به تاخیر افتاد اما اگر در آینده بی‌انضباطی‌ای از او ببینیم قطعا با او برخورد خواهیم كرد.

مظلومی درباره قضاوت بازی هم گفت: داور قضاوت یك طرفه‌ای در این بازی داشت. صحنه‌های زیادی كه منجر به خطا روی اسماعیل شریفات بود را سوت نزد. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم اما قضاوت داور در بازی امروز تاثیرگذار بود. دوستان ما صحنه گل شریفات را از تلویزیون دیده‌اند و گفتند كه این گل صحیح بوده و داور به اشتباه آفساید اعلام كرده است.

وی درباره‌ی مصدومیت میلاد میداودی هم خاطرنشان كرد: بعد از مشورت با چهار پنج پزشك همه به اتفاق گفتند كه پای او باید عمل شود. حالا هنوز مشخص نیست كه در ایران عمل شود یا خارج از كشور. جای تاسف دارد كه یكی از بازیكنان كلیدی ما را این طور مصدوم می‌كنند. میداودی می‌توانست در جام ملت‌ها به تیم ملی ایران كمك كند. بهتر است كمیته انضباطی مقرراتی وضع كند تا بازیكنان تیم‌های مختلف نتوانند این طور بازیكنان موثر را مصدوم كنند.

مظلومی در پایان صحبت‌هایش به غیر حرفه‌ای بودن اقدام قطبی برای پیوستن به یك تیم ژاپنی اشاره كرد و گفت: این اقدام افشین قطبی غیر حرفه‌ای بود و فدراسیون باید موضوع را بررسی كرده و شدت عمل بیشتری نشان دهد. اعلام پیوستن قطبی به یك تیم ژاپنی در این مقطع اصلا خوب نبود. مگر می‌شود پیش از تورنمنت مهمی چون جام ملت‌ها، این اقدام از سوی سرمربی تیم ملی ایران سر بزند. به هر حال باید دلایل قطبی را هم شنید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مجتبی جباری پس از تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز گفت: حریف بازی خوبی انجام داد. البته آنها می‌خواستند استقلال را ببندند و تا حدودی نیز موفق بودند.
وی درباره تعویق بازی به دلیل آلودگی‌ هوا گفت: ما تمرین كرده بودیم تا روز جمعه بازی كنیم و این تاخیر در برگزاری بازی تاثیر گذار بود. امروز هوای تهران با روز گذشته فرقی نداشت و حتی بدتر هم بود. این كارها نشان دهنده این است كه فوتبال روز به روز عقب می‌رود و به چیزهای اساسی فكر نمی‌كنیم. فقط در این فوتبال برای هم كركری می‌خوانند. حتی برای تماشاگران هم ارزش قائل نشدند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دو بازیكن استقلال پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز صحبت‌های زیر را مطرح كردند.

منتظری: بازی بعد جبران می‌كنیم
مدافع تیم استقلال گفت: شهرداری بازی خوبی انجام داد اما ما هم موقعیت‌های داشتیم كه نتوانستیم از آنها استفاده كنیم. در مسابقه بعدی باید 2 امتیاز از دست رفته امروز را جبران كنیم. تیم مقابل هم خوب بود اما خدا را شكر كه امروز یك امتیاز گرفتیم.

برهانی: از شانس‌ها استفاده نكردیم
مهاجم استقلال گفت: متاسفانه نتوانستیم امتیاز مورد نظری را كه می‌خواستیم كسب كنیم. امروز استقلال خوب بازی كرد اما از شانس‌های خود بهره‌ای نبردیم. امیدواریم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()