طالب لو: از مسائل فنی چیزی نصیب آقایان نمی‌شود به لباس و قهر پرداخته‌اند
نوشته شده توسط : alireza

روازه بان استقلال: برای کسب سه امتیاز پا به آبادان خواهیم گذاشت.

وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در ترکیب و سایر مسائل مربوط به استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* به عنوان اولین سؤال چرا در دربی بازی نکردی؟
- بعد از دو بازی مقابل مس کرمان و سایپا که به گفته کادر فنی خوب کار کردم در بازی با صبا نیمکت نشین شدم و باتوجه به اینکه رسم بر این است که هر کس در بازی قبل از دربی در ترکیب باشد در این مسابقه حساس هم فیکس خواهد بود این اتفاق برای من افتاد. حالا هم مشکلی ندارم و آن مسئله تمام شده است. خدا را شکر می‌کنم که به شرایط آرمانی برگشته‌ام و حاصل تلاش و زحماتی را که از ابتدای فصل به دنبال آن بودم گرفته‌ام.

* یعنی نسبت به گذشته یا فصل قبل تلاشت بیشتر شده است؟
- واقعا باید بگوم که از تمام خوشی‌های زندگی‌ام زده‌ام. وقتی یک جوان ازدواج می‌کند باید بیشتر به فکر خانواده‌اش باشد و وقتش را برای آنها بگذارد اما من از تمام لذت‌های ابتدای دوران تأهلم زده‌ام. شب‌ها ساعت 10 می‌خوابم و صبح‌ها ساعت 6 صبح از خواب بلند شده و تمرین می‌کنم. به خاطر هدفی که دارم زندگی‌ام را حرفه‌ای‌تر از قبل برنامه ریزی کردم و شاید به خاطر همین مسئله از مسافرت‌ها و خیلی خوشی‌هایی که باید در کنار همسرم پس از ازدواج داشته باشم گذشته‌ام و تمام تمرکزم را معطوف به این کردم که به هدف ابتدای فصلم برسم.

* این هدف چه چیزی است که اینقدر از رسیدن به آن صحبت می‌کنی؟
- از ابتدای فصل گفتم هدفم این است که در تیم خود جایگاهم را پس بگیرم و با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. با حمایت‌های مظلومی به تیم ملی بازمی‌گردم.

* در طول بازی دیروز چند بار مطرح شد که وحید طالب لو به خاطر قهر پس از دربی در ترکیب استقلال قرار گرفته است؟
- فکر می‌کنم آقای مظلومی بهترین صحبت را در این مورد انجام داد و من هم حرف ایشان را تأیید می‌کنم. جا دارد قبل از پاسخ دادن به سؤال شما از حمایت‌های پرویز مظلومی تشکر کنم و مطمئن هستم که ایشان به من کمک خواهند کرد که به جایگاه اصلی‌ام بازگردم و در تیم ملی شرایط خوبی را تجربه کنم. همانطور که سرمربی تیم استقلال گفت، هر کس در تیم ما قهر کند نه تنها فیکس نمی‌شود بلکه جایی در ترکیب نخواهد داشت. اگر این گونه بود که تمام بازیکنان قهر می‌کردند و از این ترفند استفاده می‌کردند. هنگامی که نزد آقای فتح الله زاده رفتم آقای پورحیدری حضور داشت و صحبت‌هایی را با این دو عزیز در میان گذاشتم. این صحبت‌ها ربطی به دربی نداشت و بیشتر در خصوص مسائل کلی فوتبال صحبت کرده بودیم.
سرپرست باشگاه استقلال نصیحت‌های پدرانه به من انجام داد. ایشان همیشه خیر و صلاح من را خواسته‌اند و سعی کرده‌اند در شرایط سخت و شرایط خوب به من کمک کند. باز هم تأکید می‌کنم غیبت آن روز من در تمرین استقلال پس از دربی تنها به دلیل مسائل شخصی بود و قهری در کار نیست.

* رابطه‌ات با کادر فنی استقلال چگونه است؟ به نظر می‌رسد موجبات اعتماد مظلومی را فراهم کرده‌ای؟
- همان زمانی که بازی نمی‌کردم ارتباط خوبی با کادر فنی تیم استقلال داشتم. علاوه بر ایشان با آقای حجازی که یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال هستند رابطه‌ای صمیمانه داشتم و از آنجا که این شخصیت خاک این باشگاه را خورده است و به گردن تمام بازیکنان حق دارد سعی کردم مسئولیتی را که بر گردن دارم به نحو احسن انجام داده و در نهایت احترام برای تیمم مثمر ثمر باشم.
در این بین جا دارد از زحمات آقای حسین تراب‌پور نیز تشکر کنم که تمرینات به روزی را برای ما در نظر می‌گیرد و باعث ایجاد رقابت بهتر بین من و محمد محمدی شده‌اند.

* یکی از بحث‌هایی که در این دو هفته مطرح شده پیراهنی است که در بازی‌ها به تن می کنی. ظاهرا همه از این پیراهن ایراد می‌گیرند.
- فکر می‌کنم در این خصوص شیطنت‌هایی انجام می‌شود و برخی‌ها با مطرح کردن این صحبت‌ها می‌خواهند افکار عمومی را منحرف کنند چون در سه بازی اخیر خوب کار کرده‌ام و از اصل قضیه که مسائل فنی است چیزی نصیب آقایان نمی‌شود به لباس و قهر پرداخته‌اند که ذهن طرفداران استقلال به مسائل دیگری معطوف شود اما توجهی به این صحبت‌ها ندارم و تمام تمرکزم به تمرین و بازی‌ها است. ایراد پیراهن جزء وظایف داوران است که خوشبختانه در این سه مسابقه هیچ کس ایرادی از آن نگرفت و با توجه به اینکه از نظر خودم این لباس قشنگ است باز هم آن را می پوشم. باید بگویم این پیراهن توسط شرکت آل اشپورت به بازیکنان داده شده و همخوانی با لباس بازیکنان تیم ما و تیم‌های داوری ندارد.

* مهدی تارتار در پایان مسابقه دیروز از عملکرد فنی تو حمایت کرد و فکر می‌کنم استقلال در این مسابقه مستحق برد نبود.
- آقای تارتار به من لطف داشتند و جای دارد به وی تبریک بگویم و مطمئن هستم این شکست چیزی از ارزش‌های ایشان و تیم خوبش کم نخواهد کرد. باید به زحمات آقای کربکندی اشاره کنیم که تیم خوبی را برای راه آهن جمع آوری کرد و آقای تارتار راه ایشان را ادامه داد. خوشبختانه این تیم عملکرد چشمگیری داشت و همیشه گفته‌ام که مقابل راه آهن پیروز شدن کار بسیار سختی است. آنها در بازی دیروز خیلی ما را اذیت کردند و بسیار با برنامه و تاکتیکی بازی کردند که نشان از پیشرفت این تیم از ابتدای فصل دارد.

* و به عنوان آخرین سؤال در خصوص بازی در آبادان صحبت کن؟
- بازی در این شهر سخت و دشوار خواهد بود درست مثل تمام بازی های ما در لیگ برتر. با توجه به اینکه صدرنشینی لیگ را تجربه کرده‌ایم مسئولیت ما سنگین است و مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز پا به این بازی خواهیم گذاشت.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: