پورحیدری: برای جام حذفی و شكست مجدد شاهین برنامه داریم
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، تصریح كرد: با شناختی كه از بازی گذشته در مقابل شاهین به دست آوردیم، برنامه های تمرینی خود را برای پیروزی مجدد بر این تیم تنظیم كرده ایم تا دومین دیدار دشوار جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به پیروزی نه چندان دلچسب استقلال برابر شاهین تاكید كرد: انتظار ما از بازیكنان استقلال بیشتر از این است. هر چند ما سه امتیاز مسابقه را كسب كردیم، اما در نیمه دوم عملكرد بسیار ضعیفی داشتیم و تیم حریف توپ و میدان را در اختیار داشت.
سرپرست تیم استقلال ادامه داد: با وجود این پرویز مظلومی و اعضای كادر فنی تلاش می كنند تا دلایل و زمینه های عملكرد ضعیف بازیكنان در آن مسابقه را مشخص كنند.
وی در پاسخ به این سئوال كه از نظر شما دلیل افت استقلال در چند بازی گذشته چه بوده است؟ خاطر نشان كرد: تصور می كنم بازیكنان ما حریفانشان را دست كم می گیرند و تا اندازه ای مغرور شده اند كه قطعا این عوامل در كیفیت بازی تیم تاثیر می گذارد.
وی تاكید كرد: البته نباید از مصدوم شدن پی در پی بازیكنان و دوری چند هفته ای آنها از میادین نیز غافل شد.
پورحیدری در خصوص صحبت های یكی از اعضای كادر فنی كه دخالت از بیرون را یكی از دلایل بازی بد استقلال دانسته بود یادآور شد: به هیچ عنوان دخالت یا فشاری از بیرون روی كادر فنی و مربیان قرار ندارد.
وی گفت: این ها صحبت ها و شایعاتی است كه برخی از رسانه ها با مصاحبه های خیالی قصد به حاشیه بردن تیم را دارند.
سرپرست تیم استقلال افزود: به عنوان نمونه مصاحبه میلاد میداودی كه گفته بود 'اگر من در استقلال ناآماده هستم، چرا در تیم ملی حضور دارم' از این نوع شایعات است.
وی گفت: میداودی پس از انتشار این مصاحبه با من تماس گرفت و ضمن تكذیب این صحبت ها آن را ساختگی دانست.
پورحیدری یادآور شد: میداودی بازیكن بزرگ و موثری است، اما در هفته های اخیر افت كرده است. شاید جریمه كردن وی باعث شود تا از شرایط كنونی بیرون بیاید. وی گفت:‌ جریمه در كنار پاداش در باشگاه استقلال وجود دارد و پس از بازی با شاهین بوشهر اكثر بازیكنان از سوی باشگاه جریمه شدند.
وی درباره حضور قادر حسن در تهران گفت: این بازیكن كه در پست هافبك چپ و راست بازی می كند، بامداد امروز وارد تهران شده است و قرار است در تمرینات تیم استقلال حاضر شود.
سرپرست سابق تیم ملی در ادامه صحبت هایش در خصوص دیدار تیم ملی ایران و نیجریه تاكید كرد: اگر تیم نیجریه با تمام بازیكنانش به تهران بیاید تیم ملی محك جدی خواهد خورد.
وی گفت:‌ برگزاری این بازی های بزرگ و تداركاتی در آستانه بازی های جام ملت ها به قطبی كمك می كند تا تیمش را بهتر بشناسد.
پورحیدری همچنین با اشاره به نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: به تیم ذوب آهن بابت انجام دیدارهای خوب، حذف تیم های بزرگ و همچنین نایب قهرمانی تبریك می گویم.
وی افزود: پیش از این گفته بودم اگر ذوب آهن نوسان زیادی نداشته باشد می تواند قهرمان آسیا شود. آنها در تمام بازی ها بدون نوسان ظاهر شدند اما به نظرم در بازی فینال دچار نوسانات زیادی در طول بازی به خصوص در خط دفاعی بودند.
وی در پایان گفت: نمی دانم برنامه ابراهیم زاده برای فینال چه بود اما ذوب آهن در فینال بازتر از سایر مسابقات بازی كرد و همین باعث شد تا با دریافت سه گل بازی را واگذار كند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: