منصوریان: مربیان تیم ملی اختلاف نظری با باشگاه استقلال ندارند
نوشته شده توسط : alireza


مربی تیم فوتبال کشورمان وجود اختلاف نظر بین کادر فنی این تیم با باشگاه استقلال را رد کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی بین ما و آبی پوشان وجود دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت بازیکنانی چون میلاد میداووی به اردوی تیم ملی آن هم در شرایط که مربیان باشگاه اعتقاد دارند او در آمادگی کامل بسر نمی برد، گفت: این تشخیص سرمربی تیم ملی است که بازیکنی چون میداوودی در اردوی تیم ملی حاضر باشد قطعا آقای قطبی تشخیص داده که این بازیکن می تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اختلاف نظری بین کادر فنی تیم ملی و استقلال تهران وجود ندارد گفت: تا جایی که من اطلاع دارم هیچ اختلاف نظری بین کادر فنی تیم ملی و باشگاه استقلال وجود ندارد. باشگاه استقلال تا به امروز هیچ مشکلی با تیم ملی نداشته است و نهایت همکاری را هم با ما داشته است ما هم هر کدام از بازیکنان استقلال که خوب و آماده باشند به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.

منصوریان در خصوص لغو دیدار با نیجریه گفت: دیدار دوستانه با نیجریه می توانست به تیم ملی کمک کند ما از نظر روحی روی این بازی حساب ویژه باز کرده بودیم تا تیم ملی بتواند تیم قدرتمند نیجریه که از برترین های آفریقاست به اعتماد به نفس کافی برسد.

وی افزود: این حق طبیعی مردم ایران بود تا پیش از حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا یک بازی از تیم کشورمان ببینند که متاسفانه این شانس از آنها گرفته شد نمی دانم نام این را قضا و قدر بدانم یا حکمت. هر چه بود ما یک بازی تدارکاتی خوب را از دست دادیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: این جام ملت ها با جام های گذشته فرق می کند پیش از این تیم های مطرح آسیا با توان کمتری در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت می کردند اما امسال همه تیم ها به اندازه کافی انگیزه دارند و قطعا رقابتی نزدیک بین آنها خواهد بود.

منصوریان در خصوص خداحافظی افشین قطبی از تیم ملی در پایان جام ملت های آسیا گفت: آقای قطبی چندی پیش اعلام کرده که پس از جام ملت های آسیا از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد این تصمیمی است که ایشان گرفته او به عنوان سرمربی تیم ملی این اختیار را دارد که هر طور می خواهد تصمیم گیری کند. من می دانم که ایشان پیش از تمدید قرارداد با تیم ملی چند پیشنهاد خوب از کشورهای عربی و باشگاههای کره جنوبی داشته اما به خاطر علاقه به تیم ملی ایران از این پیشنهادها چشم پوشی کرده و قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرده است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت: من با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم اما با توجه به اینکه آقای قطبی مرا به تیم ملی آورده است برای ادامه همکاری با این تیم باید ببینم آینده آقای قطبی چه می شود.

منصوریان فعالیت در رده ملی را بسیار دشوارتر از رده باشگاهی خواند و گفت: من فکر می کردم کار در تیم ملی آسان تر باشد اما جمع کردن تیم ملی با مشکلاتی که وجود دارد خیلی دشوار است با این حال تجربه خوبی از حضور در تیم ملی کسب کردم که در آینده به من کمک خواهد کرد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: