حكم فدراسیون در مورد میداودی تغییر نمی كند
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال از سوی كمیته انضباطی و استیناف با محرومیت و جریمه نقدی روبه رو شده است و بنابر اعلام مسولان در فدراسیون فوتبال رای استیناف در خصوص این بازیكن با تغییر روبه رو نمی شود زیرا حكم اولیه توسط كمیته انضباطی اعلام شده است و شورای استیناف نیز آن را تاكید كردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسول حاضر در باشگاه استقلال، میلاد میداودی به دلیل انجام مصاحبه هایی بر ضد مجید باقری نیا، مربی سابق استقلال اهواز در زمان حضورش در این تیم با جریمه نقدی و محرومیت شش ماهه از انجام مصاحبه روبه رو شده است این بازیكن پس از اینكه متوجه چنین مسئله ای شد اعتراض خود را به این رای اعلام كرد اما از طرف مسولین به وی اعلام شد كه رای استیناف به هیچ وجه تغییر نمی كند و میلاد میداودی ناچار به پذیرش حكم مسولین كمیته انضباطی و اعضای شورای استیناف است.

گفتنی است، مهاجم تیم استقلال قرار است از طریق مربیان و مسولان حاضر در اردوی تیم ملی حكم مورد نظر را بررسی كرده و نظر نهایی مسولین را جویا شود.

* بازیكن استقلال امروز صبح به باشگاه فراخوانده شدند

بازیكن تیم استقلال از سوی مسولان این تیم برای بیان توضیحات فنی امروز 25 آبان به باشگاه استقلال فراخوانده شدند تا در خصوص شرایط تیمی با مسولان و علی فتح اله زاده به گفتگو بپردازند.

سرپرست باشگاه استقلال قرار است در این جلسه توضیحات لازم را از بازیكنان تیمش در خصوص عملكرد بازیكنان در زمین مسابقه طی چند هفته گذشته جویا شود و بازیكنان نیز در این مورد وی را قانع كنند.

گفتنی است، قرار است در این جلسه پس از توضیحات پرویز مظلومی و اعضای كادر فنی تیم استقلال فیلم بازی های این تیم در مقابل نفت آبادان كه منجر به باخت دو بر صفر استقلال شد و بازی شاهین بوشهر به این تیم مورد بررسی قرار گیرد و پس از ان سرپرست باشگاه سوالات مربوطه را از این بازیكن پرسیده و منتظر پاسخ های منطقی اعضای تیم خود باشد.

شایان ذكر است، سرپرست باشگاه استقلال پیش از این اعلام كرده بود از عملكرد بازیكنان تیمش ناراضی است و آنها در قبال مبالغی كه دریافت می كنند مسولیت پذیر نیستند و تلاش لازم را ندارند.

* مجیدی با لباس شخصی در تمرینات استقلال

با اینكه پزشكان تیم استقلال اعلام كردند فرهاد مجیدی برای بازی این تیم مقابل شاهین بوشهر در مسابقات جام حذفی آماده حضور در تركیب این تیم است و می تواند آبی ها را همراهی كند اما مجیدی هم اكنون شرایط حضور در تمرینات استقلال را ندارد و در تمام جلسات تمرین استقلال با لباس شخصی و بدون پوشیدن لباس ورزش حاضر می شود و نظاره گر تمرینات همبازیان خود است اما نمی تواند به دلیل مصدومیت تمرینات خود را آغاز كند.

گفتنی است، مهاجم تیم استقلال هم اكنون در روز دو جلسه فیزیوتراپی انجام می دهد و به منظور تشدید نشدن مصدومیتش حضور در استخر و سونا نیز در روز برای وی اجباری است تا وی بتواند برای بازی در جام حذفی مقابل حریف جنوبی استقلال آماده شود از طرفی سرمربی تیم اعلام كرده پزشكان تیم باید نهایت تلاش خود را به كار گیرند تا این مهاجم برای بازی در جام حذفی آماده شود و بتواند استقلال را همرهی كند.

* محمد محمدی مقصر شناخته نشد

با اینكه خیلی ها معقتد بودند كه محمدی دروازه بان تیم استقلال در گلی كه این تیم در نیمه دوم از شاهین بوشهر دریافت كرد مقصر بود اگر دقت می كرد توپ از زیر پای وی وارد دروازه نمی شد، اما مربیان تیم استقلال اعلام كردند محمدی دروازه بان این تیم در به ثمر سیدن گل شاهین مقصر نبوده و بی دقتی و جاماندن مدافعان این تیم باعث شد كه استقلال تك گل شاهین را بپذیرد و تسلیم بازیكنان آن تیم درآن صحنه شود.

گفتنی است، اعضای كادر فنی تیم استقلال معتقدند كه تعویضی بسیار زیاد دروازه بانان دو تیم باعث افت آنها می شود و اگر شرایط یك دروازه بان در بازی این تیم مناسب باشد آنها وی را در تركیب اصلی حفظ می كنند.

بر همین دلیل احتمال نیمكت نشینی محمد محمدی در مقابل شاهین بوشهر در مرحله یك هشتم نهایی بازی های جام حذفی بسیار كم بوده و قرار بر این است كه این دروازه بان مانند دیدار لیگ مقابل شاهین بوشهر آبی ها را در درون دروازه همراهی كند.

شایان ذكر است محمدی پیش از دیدار استقلال مقابل شاهین چند هفته ای روی نیمكت تیمش را همراهی كرد اماپس از چند بازی وی به تركیب استقلال بازگشت و هم اكنون نیز به عنوان دروازه بان اول تیم معرفی شده است./





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: