فتح‌اله‌زاده: مشكل استقلال را بگویم رقبا سواستفاده می‌كنند!
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح اله زاده گفت:مشكل استقلال را بگویم رقبا سواستفاده می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم افتتاح مدارس فوتبال گفت: مسایل ریشه‌ای باید به صورت برنامه‌ای انجام شود تا تغییر مدیران، تاثیری در اجرای آن‌ها نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان این كه افتتاح مدارس فوتبال رنسانسی در فوتبال كشور ایجاد خواهد كرد، افزود: در كشورهای حاشیه خلیج فارس كه جمعیت كمتری دارند فوتبال را مدرن بازی می‌كنند چون از پایه شروع به كار كرده‌اند.

فتح اله زاده همچنین گفت: این 6000 نفری كه طبق گفته وزیر آموزش و پرورش وارد این مدارس شده‌اند تا چند سال دیگر دررده نوجوانان و جوانان بازی خواهند كرد و چون از پایه با آنها كار شده است تاثیر آن را در سالهای بعد در تیم‌های امید و بزرگسالان خواهیم دید.

مدیرعامل تیم استقلال تهران در ادامه با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش و كیومرث هاشمی به دلیل توجه آن‌ها به ورزش تصریح كرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به وسعتی كه دارد حتما با كمبود معلم ورزش روبرو می‌شود كه با حضور پیشكسوتان فوتبال در كنار جوانان می‌توانند در این زمینه مثمرثمر واقع شوند.

در ادامه فتح الله زاده با انتقاد از نحوه بازی تیمش در مسابقات لیگ برتر به ایسنا گفت: مشكلی در استقلال وجود دارد كه اگر بگویم ممكن است رقبای ما از آن سواستفاده كنند ولی این مشكل مقطعی است.

وی در ادامه با بیان این كه بیشتر در پی كسب نتیجه هستیم نه بازی خوب، افزود: در آغاز مسابقات لیگ تیم را دیر تحویل گرفتیم و دیر شروع كردیم و اگر با تمام توان‌مان كار می‌كردیم الان در صدر جدول قرار داشتیم ولی به دلیل همان مشكل نمی‌توانیم روی بازی زیبا تمركز كنیم و بیشتر در پی پیروزی و كسب امتیاز هستیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: واقعیت این است كه تیم ما به لحاظ بدنسازی كمبود دارد و بازیكنان در آخر بازی به اصطلاح كم می‌آورند كه در مدت تعطیلات لیگ سعی می‌كنیم آن را برطرف كنیم.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: