قلعه‌نویی: با فتح‌الله‌زاده گفتیم و خندیدیم/ به خدا قسم حرفی در مورد تیم ملی و استقلال زده نشد
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت استقلال چند روزه پیش ملاقاتی با امیر قلعه‌نویی داشت كه این موضوع در نهایت رسانه‌ای شد. می‌گویند این ملاقات در راستای حضور قلعه‌نویی در استقلال ترتیب داده شد تا او سال آینده به این تیم بیاید ولی از طرف دیگر این شایعه هم به وجود آمده كه قلعه‌نویی با فتح‌الله‌زاده كه یكی از اعضای هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال است، در مورد تیم ملی صحبت كرده و فتح‌الله‌زاده هم گفته كه تلاش‌اش را برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی انجام می‌دهد.

شاید برای خیلی‌ها غیرقابل باور باشد كه در ملاقات فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نویی حرفی از تیم ملی و استقلال به میان نیامده باشد ولی قلعه‌نویی قسم می‌خورد كه هیچ صحبتی در مورد این مسائل انجام نشده است. سرمربی سپاهان در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل در مورد این موضوع می‌گوید:«من زیاد به شایعات اهمیت نمی‌دهم و صادقانه می‌گویم كه یك ملاقات دوستانه با فتح‌الله‌زاده داشتم و با هم گفتیم و خندیدیم.»

قلعه‌نویی ادامه می‌دهد:«به خدا قسم می‌خورم كه در این ملاقات هیچ صحبتی در مورد تیم ملی و استقلال انجام نشد و من فقط به موفقیت باشگاه سپاهان فكر می‌كنم. من با آقای فتح‌الله‌زاده دوست هستم و بابت این شایعات كه به وجود آمده است متأسفم.»

قلعه‌نویی تأكید می‌كند:«در این جلسه خیلی كم در مورد فوتبال حرف زدیم كه آن هم مربوط به وضعیت استقلال بود. آقای فتح‌الله‌زاده معتقد بود كه استقلال در این فصل با وجود زمان كمی كه در اختیار این تیم بود، بد بسته نشده است. در ضمن او از عملكرد كادرفنی استقلال به طور كامل رضایت داشت.»

سرمربی فعلی سپاهان خاطرنشان می‌كند:«اگر قرار بود به فكر بازگشت به استقلال باشم اول فصل این كار را انجام می‌دادم. آقای مظلومی از دوستان خوب من است كه شاگرد ایشان هم بوده‌ام و برایش آرزوی موفقیت دارم. سوال من ا ین است كه آیا ملاقات با فتح‌الله‌زاده كه یكی از دوستان من است ایرادی دارد؟‌ باز هم این شایعات را تكذیب می‌كنم و فقط به فكر سپاهان هستم. من فقط یك ملاقات معمولی با فتح‌الله‌زاده داشتم و قرار بود او من را به سونا ببرد كه در نهایت نشد.»

قلعه‌نویی در قسمتی از حرف‌هایش در مورد بیانیه باشگاه سپاهان كه ذوب آهن را تیم دوم اصفهان قلمداد كرد می‌گوید:«من به طور كامل در جریان این موضوع نیستم ولی با آقای ساكت حرف زدم و ظاهرا در این بیانیه عنوان شده كه ذوب آهن دومین تیمی است كه توانسته از شهر اصفهان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. حالا شاید سوتفاهمی به وجود آمده باشد كه پرداختن به آن زیاد خوب نیست. من به ذوب آهن، آقای ابراهیم‌زاده، بازیكنان و مسئولان این باشگاه بابت نایب قهرمانی آسیا تبریك می‌گویم.»

قلعه‌نویی در پایان حرف‌هایش در خصوص وضعیت سپاهان می‌گوید:«مطابق معمول چند بازیكن ملی‌پوش خود را در اختیار نداریم و نصف و نیمه تمرین می‌كنیم. امسال واقعا به سپاهان لطف شده است و هر وقت خواستیم اوج بگیریم بازی‌های ما به دلایل مختلفی لغو شد و در آینده باید مسابقات را فشرده برگزار كنیم. از یك طرف باید به فوتبال مملكت كمك كنیم ولی از طرف دیگر باشگاه سپاهان و فوتبال اصفهان هم باید ضرر ببیند. ما تا الان حتی 20 جلسه پشت سر هم نتوانسته‌ایم تمرینات منظم داشته باشیم و در این فصل خیلی عذاب كشیدم.»





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 28 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: