حجازی: به كوری چشم بعضی‌ها صحیح و سالمم!
نوشته شده توسط : alireza

با وجود آنچه كه روی خروجی یكی از سایت‌های خبری آمده بود،‌به لطف خدا حال اسطوره آبی‌ها مساعد است و شاید به همین دلیل بود كه ناصر حجازی ظهر دیروز راهی اردوی تیم ملی شد و ناهار را همراه ملی‌پوشان ایران و قطبی صرف كرد.
در حالی كه عنوان شده بود حجازی در منزل بستری شده،‌اسطوره محبوب آبی‌ها سرحال‌تر از همیشه در مورد فوتبال صحبت می‌كرد.
خدا را شكر... می‌گفتند كه حالتان خوب نیست!
حرف مفت می‌زنند! اینها دنبال كارهای خودشان هستند،‌چون حجازی مزاحم است و توان كار كردن دارد، برایشان زور دارد. من خوب هستم. اتفاقا چون این دروغ‌ها را شنیدم رفتم اردوی تیم ملی و به دعوت قطبی و بچه‌ها پاسخ مثبت دادم.
می‌گفتند كه شما بستری شده‌اید و دكترتان گفته كه از هیجانات فوتبال دوری كنید!
اگر این حرف‌ها درست بود كه من از خانه بیرون نمی‌رفتم. این را بدانید كه حال من خوب است و به كوری چشم آنهایی كه نمی‌توانند حجازی را ببینند، با قدرت به كارم ادامه می‌دهم.
اردوی تیم ملی چطور بود؟
خیلی خوب بود. از چند وقت پیش مرا دعوت كرده بودند و به همین دلیل دوست داشتم كه سری به آنها بزنم. مربیان و بازیكنان تیم ملی نسبت به من خیلی لطف دارند. آنقدر لطف داشتند و آنقدر محبت كردند كه كلی انرژی گرفتم. از جوانان تازه وارد تیم ملی تا قدیمی‌ها پیش من آمدند و كلی با هم گپ زدیم.
وضعیت تیم ملی چطور بود؟
تمرین خوبی زیرنظر قطبی برگزار شد. بعد هم كه ناهار خوردیم و گپ زدیم. همه چیز خوب بود و امیدوارم كه تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرد.
راستی از تشكیل تیم ملی پیشكسوتان خبر دارید؟
بله.
چرا شما به این تیم دعوت نشدید؟
(خنده) من حال و حوصله این حرف‌ها را ندارم. آن دفعه كه مریض شده بودم،‌به این تیم نرفتم و حتی در مسابقات خارج از كشور هم شركت نكردم. حوصله این كارها را ندارم و ترجیح می‌دهم كه در تهران به كارهایم برسم.
ماجرای حضور شما در فولادگستر چه بود؟ می‌گفتند كه قرار است با شما در مورد سرمربیگری در این تیم صحبت شود!
هیچ صحبتی با من در این مورد نشده. این حرف‌ها دروغ است. زنوزی رفیق من است و به همین دلیل من هر كمكی كه از دستم بربیاید را در مورد فولادگستر انجام می‌دهم.
پس ماجرای رفتن شما به تبریز هم شایعه بود؟
خودتان كه مرا بهتر می‌شناسید. من اهل پنهان‌كاری نیستم. اگر صحبتی شده بود،‌خودم آن را مطرح می‌كردم. از كسی ترسی ندارم كه حرف نزنم و هر وقت لازم باشد حرف می‌زنم. گفتم كه زنوزی رفیق من است و اگر قرار باشد به خاطر این رفاقت و این ارتباط در مورد ما این شایعات به وجود آید، همان بهتر كه با این آدم‌ها صحبت نكنم. متاسفانه بعضی‌ها طوری رفتار می‌كنند كه مردم مجبور باشند تنها بمانند و از ترس حرف و حدیث‌ها با بقیه قطع ارتباط كنند! من به خاطر زنوزی نسبت به فولادگستر علاقه و توجه دارم و دوست دارم كه این تیم موفق باشد.
اوضاع و احوال استقلال چطور است؟
چون روز دوشنبه را به اردوی تیم ملی رفته بودم، نتوانستم به تمرین استقلال بروم ولی ان‌شاءا... از امروز در تمرینات شركت می‌كنم. شكر خدا وضعیت تیم خوب است و بچه‌ها خودشان را برای بازی بعد آماده می‌كنند.
قبول دارید كه استقلال نتوانست مقابل شاهین بوشهر عملكرد خوبی داشته باشد؟
حقیقت را نمی‌توان پنهان كرد و من از این كارها بدم می‌آید، به نظر من هم استقلال در بازی با شاهین خوب نبود.
فكر می‌كنید كه چرا استقلال دچار این شرایط شد و اینطوری بازی كرد؟
بعضی چیزها به مسایل درون تیمی برمی‌گردد و نمی‌شود در مورد آنها صحبت كرد. اما فقط همین را بدانید كه ما جلسه‌ای را تشكیل دادیم و در مورد مشكلات استقلال صحبت كردیم. همانطور كه گفتم ان‌شاءا... در بازی بعدی عملكرد بهتری خواهیم داشت.
به نظر شما شاهین مستحق شكست در مقابل استقلال بود؟
شاهین در آن بازی خیلی خوب كار كرد. به نظر من شاهین مستحق باخت نبود و البته استقلال هم باید بازی بهتری را انجام می‌داد. به هر حال همانطور كه گفتم جلسه‌ای را تشكیل دادیم و مشكلات را رفع كردیم.
در مورد پنالتی‌های استقلال صحبت‌های زیادی شد و خیلی‌ها معتقد بودند كه این پنالتی‌ها مشكوك بود! نظر شما در این مورد چیست؟
این مسایل مربوط به من نمی‌شود. بهتر است كه سوالات مربوط به بحث داوری را از كارشناسان داوری بپرسید. مباحث فنی به من مربوط است و چون شكر خدا حالم خوب است،‌ همه تلاشم را می‌كنم تا استقلال موفق و سربلند باشد. اینها را بنویسید تا ناصر حجازی دشمن شاد نشود!





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: مریضی , استقلال , حسودان ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: