مربی تیم فوتبال استقلال: مشكل بدنی بازیكنان برطرف شده است
نوشته شده توسط : alireza

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل بدنی بازیکنان تیم ما برطرف شده است و این موضوع در نیمه دوم بازی برابر شاهین بوشهر مشهود بود.

00014430.jpg

 

    '' بهتاش فریبا ''گفت: مهمترین ویژگی بازی برابر شاهین این بود که تمرینات بدنسازی و فشاری که در طول دو هفته پیش بر روی بازیکنان وارد آوردیم ، جواب داد و بازیکنان از دقیقه 50 تا پایان مسابقه دوندگی خوبی داشتند.
وی ادامه داد: وقتی مشکل بدنی و دوندگی بازیکنان برطرف شود سایر مسایل از جمله پیاده کردن برنامه های تاکتیکی و موقعیت سازی نیز حل می شود.
مربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان در مسابقه برابر شاهین و صعود به مرحله بعدی جام حذفی خاطرنشان کرد: در جام حذفی همانند لیگ برتر فرصت جبران وجود ندارد و بسته نگه داشتن دروازه و استفاده از تک موقعیت ها حرف اول را می زند. امیدوارم بتوانیم در مراحل بعدی جام حذفی نیز با پیروزی برابر حریفان به قهرمانی دست یابیم.
فریبا با اشاره به مصدومیت پژمان منتظری در مسابقه برابر شاهین تاکید کرد: وقتی این بازیکن روی زمین افتاد و حرکت سایر بازیکنان را دیدم،‌ وحشت و تصور کردم منتظری بیهوش شده است. خوشبختانه مشکل خاصی برای مدافع ما پیش نیامد و وی با شرایط نگران کننده در خدمت تیم قرار داشت.
بهتاش فریبا در واکنش به زیبا نبودن بازی های استقلال در چند مسابقه اخیر یادآور شد: بازی زیبا به ابزارهای خود که در اختیار داشتن تمام بازیکنان است، نیاز دارد. به جز جباری و یوسفی که الان مصدوم هستند، فرهاد مجیدی، امید روانخواه، آرش برهانی، بیژن کوشکی و هادی شکوری به تازگی از آسیب دیدگی رها شده اند و نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن با تیم دارند.
مربی استقلال در مورد احتمال تعویض بازیکنان این تیم با سایر باشگاه ها خاطرنشان کرد: موضوع تغییر بازیکنان حساس است و می تواند روی نفرات و بازیکنان هر دو باشگاهی که این تغییر در آن رخ می دهد، تاثیر گذار باشد.
بهتاش فریبا ادامه داد: به فتح الله زاده و پرویز مظلومی، سرپرست باشگاه و سرمربی تیم پیشنهاد دادم در جلسات خصوصی در این مورد تصمیم گیری کنند و حتی سایر اعضای کادر فنی از آن با خبر نشوند چرا که در صورت محقق نشدن این جابجایی ها بازیکنان سرخورده نشوند.
وی گفت : می دانیم در کدام پست به بازیکن نیاز داریم اما قرار شد تا در این خصوص صحبتی نشود.
مربی استقلال همچنین در مورد دلایل جدایی حجازی از استقلال گفت: حجازی از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال است و ما هم دلمان می خواهد از وجودش استفاده کنیم. با این حال وی بنا به دلایل شخصی و احساس دینی که به مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می کند، قصد پیوستن و کمک به این تیم دسته اولی را دارد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: بهتاش , فریبا , کادر فنی , استقلال , قدرت بدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: