ایمان مبعلی یك قدم تا جدایی از استقلال
نوشته شده توسط : alireza

 

بحث جدایی ایمان مبعلی از استقلال کاملا جدی است. البته مبعلی علاقه‌ای به این جدایی ندارد

00023955.jpg

 

  به نظر می‌رسد که رابطه بین پرویز مظلومی و ایمان مبعلی به پایان خط رسیده است. از طرفی شنیده می‌شود مقدمات ترانسفر این بازیکن خوزستانی به قطر فراهم شده و ایمان در نیم فصل به لیگ قطر خواهد رفت  و از طرف دیگر پرویز مظلومی از عملکرد مبعلی رضایت ندارد و این موضوع را به گوش مسوولان استقلال نیز رسانده است.

انتقال مبعلی به قطر در شرایطی است که هیچ یک از مسوولان استقلال حاضر نیستند خروج نام این بازیکن از لیست آبی پوشان را تایید کنند؛ آنها در نظر دارند روند انتقال ایمان در سکوت خبری دنبال شود و وی در نیم فصل جای خود را به نشاط اکرم یا یک بازیکن دیگر دهد  گرچه کاپیتان تیم ملی عراق هم برای حضور در استقلال شرایط دشواری پیش پای مدیران این تیم گذاشته است.
به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی جدایی ایمان بحث مالی او با استقلال باشد. نوبت سررسید چک‌های مبعلی فرارسیده و استقلال ظاهرا فعلا توانایی پرداخت پول او را ندارد. بنابراین انتقال مبعلی به قطر، این باشگاه را از یک تعهد مالی سنگین نجات خواهد داد، گرچه شرایط فنی ایمان هم مزید بر علت این ماجرا شده است.
استقلال در حال حاضر از امید روانخواه به جای مبعلی استفاده می‌کند این در حالی است که مجتبی جباری هم مصدوم است و طبیعتاً‌ استقلال به مبعلی نیاز دارد اما مظلومی به گفته یکی از نزدیکان استقلال از نحوه حضور مبعلی در تمرینات و جلسات فنی راضی نیست و از واکنش‌های او دلخور شده است.

 





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: جدایی , مبعلی , نیم فصل ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: