بعضی چشم‌ها به دنبال صندلی من است / پرویز مظلومی: با این نتایج جایگاهم را در استقلال محكم‌تر كردم /م
نوشته شده توسط : alireza


پرویز مظلومی گفت: بعضی از چشم‌ها به دنبال صندلی من در استقلال است، اما با این نتایج جایگاه من در استقلال محكم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش در مقابل پاس همدان در هفته هفدهم لیگ برتر و صدرنشینی موقت در جدول لیگ، درنشست خبری پس از بازی اظهار كرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند ضمن اینكه از بازیكنانم هم راضی هستم.

مظلومی ادامه داد: بازیكنانم هر موقع كه می‌خواستم به بازی سرعت می‌دادند و هر موقع می‌خواستم هم سرعت بازی را كم می‌كردند. با توجه به مصدومیت سه بازیكن اصلی‌مان امروز خیلی خوب بازی كردیم ضمن اینكه در اول بازی هم صادقی مصدوم شده بود، اما با وجود مصدومیتی كه داشت او را تا پایان در زمین نگه داشتیم. مجتبی جباری، ایمان مبعلی و فرهاد مجیدی هم به تازگی از مصدومیت رها شدند و صددرصد آماده نبودند اما با این وجود امروز خوب بازی كردند.

وی در ادامه با گلایه از عملكرد بازیكنان استقلال پس از به ثمر رسیدن گل سوم این تیم گفت: وقتی 3 بر یك جلو افتادیم دیگر بازی را ول كردیم در صورتی كه دفاع پاس به هم ریخته بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم از این بابت از شاگردانم گله دارم. در مقابل پاس نسبت به بازی كه در جام حذفی مقابل ما انجام داد خیلی بهتر بازی كرد.

پرویز مظلومی با بیان اینكه بعضی چشم‌ها به دنبال صندلی او در استقلال هستند، ادامه داد: از روز اولی كه به استقلال آمدم فشار و استرس روی من بسیار زیاد و توقعات از استقلال مانند همیشه فراوان بود. هواداران فكر می‌كردند كه ما اگر بتوانیم تیم را جمع و جور كنیم و در میان تیم‌های بالای جدول باشیم كار خوبی انجام دادیم، اما اكنون فشار كار بیشتر شده است و بعضی از چشم‌ها هم به دنبال صندلی من است؛ اما الحمدالله من در حال نتیجه گرفتن با استقلال هستم و این نتایج كمك می‌كند كه جایگاه من در استقلال حفظ شود. جا دارد همین جا از دكتر فتح‌الله‌زاده،‌ نظری جویباری و امیری تشكر كنم.

سرمربی استقلال در رابطه با احتمال جدایی طالب‌لو از استقلال نیز گفت: هم محمد محمدی و هم وحید طالب‌لو از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند، اما این كمیته فنی باشگاه است كه تشخیص می‌دهد كدام بازیكنان از تیم جدا شوند. طالب‌لو بعد از بازی پرسپولیس در جلسه‌ای از فتح‌الله‌زاده درخواست كرد كه از استقلال جدا شود اما در آنجا مقرر شد كه تا نیم فصل با ما بماند كه انصافا كمك زیادی هم به ما كرده است. ما دوست داریم طالب‌لو و سایر بازیكنان قدیمی در استقلال بمانند با این حال من اسم دو، سه دروازه‌بان را به باشگاه دادم تا در صورت رفتن طالب‌لو آنها را به خدمت بگیریم.

مظلومی با اشاره به مصدومان استقلال نیز گفت: با توجه به مصدومیت میداوودی در پی این هستیم كه یك مهاجم نوك دیگر به خدمت بگیریم البته هنوز مشخص نیست كه این بازیكن خارجی است یا داخلی. ضمن اینكه دروازه‌بان سوم ما نیز مصدوم است و ما نیاز داریم كه یك دروازه‌بان دیگر داشته باشیم. قرار است پس‌فردا در خصوص جذب بازیكنان جدید جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشته باشیم و در این مورد تصمیم‌گیری كنیم.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص داوری این دیدار هم گفت: داوری را همه دیدید كه یك كرنر برای ما نگرفت؛ اما به خاطر آن به مجیدی كارت زرد نشان داد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: