فرهاد مجیدی: هواداران حق دارند ناراحت بشوند / هنوز نمی دانم چرا كارت گرفتم
نوشته شده توسط : alireza


فرهاد مجیدی پس از پیروزی مقابل پاس همدان در هفته‌ی هفدهم به هواداران قول داد در بازی‌های آینده شاهد عملكرد بهتری از تیم محبوبشان باشند.

مهاجم تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خطاب به هواداران گفت: در این بازی نسبت به بازی‌های قبل عملكرد بهتری داشتیم و هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند چرا كه از ما انتظار دارند بازی خوبی به نمایش بگذاریم و من به هواداران قول می دهم در هفته‌های آینده بازی بهتری برایشان انجام دهیم.

مجیدی درباره‌ی عملكرد تیم پاس همدان هم گفت: پاس تیم خوبی بود و عملكرد قابل قبولی داشت، اما خوشبختانه توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و پیروز از زمین خارج شویم. امیدوارم روند رو به رشدی را كه آغاز كرده‌ایم در بازی‌های بعدی ادامه دهیم.

مجیدی درباره‌ی صحنه‌ای كه از جهانبازی كارت زرد دریافت كرد، عنوان كرد: واقعا هنوز نمی دانم چرا كارت زرد دریافت كردم. من داشتم با بازیكن تیم خودمان حرف می زدم و اصلا طرف صحبتم داور نبود. نمی دانم چرا كارت زرد به من نشان داده شد. شاید در برنامه‌ی نود مشخص شود كه داور به چه دلیل به من كارت زرد داده است.

مجیدی در پایان گفت: استقلال روند خوبی را آغاز كرده كه امیدوارم در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: