مربی تیم فوتبال استقلال :طالب لو خودش درخواست جدایی از استقلال را داده است
نوشته شده توسط : alireza


'بهتاش فریبا' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد احتمال معاوضه وحید طالب لو، دروازه بان استقلال با یكی از بازیكنان استیل آذین اظهار داشت: در طول هفته های اخیر باشگاه های متعددی خواهان به خدمت گرفتن چند نفر از بازیكنان ما بوده اند، اما با توجه به این كه ما فهرست بازیكنان اضافه نداشتیم به این درخواست ها جواب ندادیم.
وی ادامه داد: دو روز پیش طالب لو با پرویز مظلومی صحبت هایی انجام داد و پس از جلسه با 'علی فتح الله زاده' سرپرست باشگاه اعلام كرد كه در نیم فصل از استقلال جدا می شود. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و قرار است امروز در جلسه ای در مورد جابجایی این بازیكن تصمیم گرفته شود.
مربی استقلال همچنین در مورد بازیكن دیگری كه به جای طالب لو به استقلال می آید، یادآور شد: با توجه به نیاز تیم در پست هافبك قرار شد دروازه بان ما با میلاد زیندپور جابجا شود. البته همان طور كه گفتم هنوز این انتقال قطعی نشده است.
فریبا افزود: اضافه كردن بازیكنان جدید به استقلال برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی الزامی است كه خوشبختانه می توانیم از طریق قانون جابجایی بازیكنان در نیم فصل، نقاط ضعف خود را برطرف كنیم.
وی همچنین درباره صحبت های طالب لو كه گفته بود 'هیچ كس نمی تواند به من بگوید بروم یا بمانم'، خاطرنشان كرد: طالب لو یكی از بازیكنان قدیمی استقلال است و هر چه دلش بخواهد می تواند بگوید.
مربی تیم استقلال با اشاره به صدرنشینی موقت استقلال با پیروزی برابر پاس همدان گفت: چند هفته پیش با تیم پاس در بازی های جام حذفی مسابقه دادیم كه با آنالیز آن دیدار ،‌عمق دفاع این تیم را برای به گل رسیدن در دستور كار قرار دادیم و خوشبختانه توانستیم از این راه به گل برسیم.
وی یادآور شد: همچنین در این بازی به دنبال حفظ توپ و میانه میدان توسط هافبك هایمان بودیم تا شرایط را برای به گل رسیدن تیم توسط سه مهاجم خود فراهم كنیم.
مربی استقلال شرایط بدنی بازیكنان این تیم را مناسب دانست و تاكید كرد: خوشحالم كه علاوه بر كسب نتیجه توانایی بدنی بازیكنان نیز به نقطه مطلوب رسیده است و آنها می توانند 90 دقیقه در میدان مسابقه دوندگی و كارایی داشته باشند.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال برابر پاس همدان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.
فریبا در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت' بیژن كوشكی ' و غیبت وی در انزلی و بازی روز جمعه خاطرنشان كرد: پیش از بازی با ملوان این بازیكن به دلیل مشكلات غیر فوتبالی ، بی انگیزه تمرین می كرد و تلاش های مظلومی نیز برای افزایش انگیزه این بازیكن بی ثمر بود.
وی با رد خبر قهر این مدافع افزود: همان طور كه گفتم شرایط روحی كوشكی برای بازی با ملوان مناسب نبود و وی از فهرست 18 نفره خط خورد. البته كوشكی از چهارشنبه هفته گذشته تمریناتش را با ما آغاز كرد و در صورت صلاحدید می تواند از این هفته برای ما به میدان برود.
مربی استقلال همچنین در مورد مصدومیت میداودی و امیرحسین صادقی نیز گفت: به نظرم مصدومیت صادقی جدی نیست. البته پزشكان تیم تاكید كردند كه امروز وضعیت پای این بازیكن مشخص می شود. میلاد میداوودی نیز هم اكنون در حال فیزیوتراپی است و تكلیف وی روز دوشنبه این هفته مشخص می شود.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: