سومین پیروزی تیم ملی فوتبال برزیل با سرمربی جدید
نوشته شده توسط : alireza

تهران- تیم ملی فوتبال برزیل دوشنبه شب با غلبه بر اوكراین در یك دیدار دوستانه ، به سومین پیروزی خود تحت سرمربیگری مانو منزس دست یافت .

برزیل در این دیدار كه در شهر دربی انگلیس برگزار شد ، اوكراین یكی از دو میزبان مسابقات یورو ‪ ۲۰۱۲‬را دو بر صفر مغلوب كرد.

دنی آلوز مدافع بارسلونا و الكساندر پاتو مهاجم آث میلان زننده دو گل برزیل در این دیدار بودند كه تنها سیزده هزار تماشاگر از نزدیك شاهد آن بودند و بقیه جایگاههای ورزشگاه كه ‪ ۳۳‬هزار نفر گنجایش داشت خالی بود.

هر یك از گلهای برزیلی‌ها كه در حال بازسازی خود پس از حضور نا امیدكننده در جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬افریقای جنوبی و حذف شدن توسط هلند در یك چهارم نهایی این مسابقات هستند در یك نیمه به ثمر رسید.

اوكراینی‌ها كه آندری شوچنكو ستاره كاركشته خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتند در این دیدار به ندرت توانستند دروازه برزیل را تهدید كنند.

هدف اصلی منزس سرمربی برزیل كه پس از ناكامی این تیم در جام جهانی جانشین دونگا شده است كسب عنوان قهرمانی كوپا آمریكا یا جام ملتهای آمریكای جنوبی است كه سال آینده در آرژانتین برگزار خواهد شد .

برزیل پنجشنبه شب گذشته تحت رهبری این سرمربی ‪ ۴۸‬ساله به یك پیروزی سه بر صفر بر تیم ملی فوتبال ایران در یك دیدار دوستانه در ابوظبی دست یافته بود و پیش از آن بر آمریكا نیز چیره شده بود





:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: