مصاحبه های این چندطوز اخیر محمدی
نوشته شده توسط : alireza

بعضی از روزنامه ها به درد شیشه پاک کردن میخورند

پست من طوری است كه در آن درگیری زیاد است و این مصدومیت‌ها را به حساب قسمت می‌گذارم. امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.

سایت گل ـ‌ محمد محمدی دروازه‌بان استقلال در بازی مقابل ملوان مصدوم شد ولی مثل اینكه آسیب‌دیدگی او تا حدود زیادی برطرف شده است. محمدی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل در مورد وضعیت فعلی‌اش می‌گوید:« ابتدا باید از خانم محمدی تشكر كنم كه در كلینیك استقلال زحمات زیادی كشید. من درد زیادی داشتم ولی حالا خوشبختانه 90 درصد از آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده و امروز هم آخرین جلسه فیزیوتراپی را پشت سر گذاشتم.»

او ادامه می‌دهد:« از امروز تمریناتم را شروع كردم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به استقلال كمك كنم.» محمدی كه در این فصل چندبار مصدوم شده است تأكید می‌كند:« پست من طوری است كه در آن درگیری زیاد است و این مصدومیت‌ها را به حساب قسمت می‌گذارم. امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.»

در روزهای گذشته باز هم بحث جدایی محمدی از استقلال در پایان فصل مطرح شد. او كه نسبت به این شایعات به شدت عصبانی است می‌گوید:« من به آقای مظلومی قول داده بودم كه مصاحبه نكنم و در این مدت هم فقط در مورد عملكرد خودم حرف زدم ولی احساس می‌كنم شیطنت‌هایی وجود دارد و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشم.»

محمدی ادامه می‌دهد:« من برای ارباب جراید احترام خاصی قائلم و آنها در رشد و پیشرفت فوتبال تأثیر زیادی دارند ولی بعضی از روزنامه‌ها متأسفانه شیطنت می‌كنند و دروغ می‌نویسند و به درد شیشه پاك كردن و سبزی خرد كردن می‌خورند. از قول خودشان نوشته‌اند كه من در پایان فصل از استقلال می‌روم و حتی نوشته‌اند كه یك منبع در باشگاه استقلال این خبر را داده است. این بسیار زشت است كه یك روزنامه به صورت غیررسمی و فقط براساس شنیده‌ها چنین حرف‌هایی را بزند.»

محمدی كه از این موضوع ناراحت است به سایت گل می‌گوید:« من می‌دانم این مسائل و شایعات چگونه به وجود می‌آید ولی عادت ندارم پشت سر كسی حرف بزنم و همه چیز را رودررو می‌گویم. اگر یك بار دیگر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم چنین اخباری مطرح شود حرف‌هایم را به طور واضح می‌زنم و اسم هر شخصی را كه بخواهم به زبان می‌آورم.»

وی گفت به هیچ عنوان نمیخواهم ارامش استقلال به هم بخورد

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان می‌كند:« به هیچ عنوان دوست ندارم حرف‌هایی بزنم كه آرامش استقلال به هم بریزد و می‌خواهم حرمت لباسی كه برتن دارم نگه دارم. بعضی‌ها به دنبال رسیدن به منافع شخصی‌شان هستند و من را هدف می‌گیرند، به آنها توصیه می‌كنم كه كاری نكنند كه خیلی چیزها را بگویم.»‌

محمدی در پایان حرف‌هایش با قاطعیت اعلام می‌كند كه فصل آینده در استقلال خواهد ماند. او در این خصوص می‌گوید:« حالا كه این اتفاقات به وجود می‌آید مطمئن باشید كه سال آینده هم در استقلال خواهم ماند و به هیچ عنوان تیم‌ام را عوض نخواهم كرد.»

وی در خصوص شایعه جدایی او از استقلال هم این گونه گفت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد محمدی به شدت نسبت به خبر جدایی او از استقلال واکنش نشان داد. وی طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال عنوان کرد: محمدی کسی نیست که با حاشیه‌سازی خراب شود.من به قراردادم به استقلال پای‌بند هستم و اگر برای فصل آینده یک درصد به دنبال جدایی از استقلال بودم فصل بعد هم در این تیم خواهم ماند و تا چند سال دیگر هم فوتبالم را با استقلال به پایان می‌رسانم تا در این تیم تمام اهدافم را دنبال کنم.دروازه‌بان موفق استقلال در پایان اعلام کرد: مصدومیتم رفع شده و مشکلی برای به میدان رفتن مقابل شهرداری ندارم و از فردا هم در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم تا با آمادگی بالا بتوانم در خدمت استقلال باشم.




:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: