استقلال می‌تواند 7 بازیکن خود را معاوضه کند!
نوشته شده توسط : alireza


از حرف‌های چند وقت پیش حاجی کاملا مشخص بود استقلال را آنطور که می‌خواسته نتوانسته ببندد

از حرف‌های چند وقت پیش حاجی کاملا مشخص بود استقلال را آنطور که می‌خواسته نتوانسته ببندد. فتح‌الله‌زاده معتقد است آن وقتی که به استقلال آمد برایش یک ساختمان مانده بود، 10 بازیکن و میلیون‌ها تومان بدهی. مدیرعامل استقلال در لابلای درد و دل‌هایش به این نکته هم اشاره کرد که اگر مطمئن بود آرش برهانی تمدید می‌کند، میداودی به استقلال می‌آید و ... هرگز حاضر نمی‌شد دوس سانتوس را با آن همه اضافه وزن بگیرد اما حالا شرایط فرق می‌کند. چند روز پیش در مالزی مجوز حضور استقلال در جام باشگاه‌ها صادر شد و این تیم باید با تمام کم و کاستی‌هایش در آسیا، لیگ برتر و جام حذفی ایران شرکت کند پس نیم‌فصل فرجه خوبی خواهد بود تا استقلال بتواند ضعف‌هایش را برطرف کند البته از چند وقت پیش زمزمه رفتن چند بازیکن بر سر زبان‌ها افتاد، از مبعلی و میداودی که کادر فنی از آنها دلخور بودند تا وحید طالب‌لو که نمی‌توانست شرایط نیمکت‌نشینی را تحمل کند اما تمام حدس و گمان‌ها تا این لحظه غلط از آب درآمد و استقلال گزینه‌های دیگری را برای جابجایی باید بررسی کند و اما برای اینکه شرایط استقلال را برای جذب بازیکن با ادله قانونی بررسی کنیم به سراغ مسوولان سازمان لیگ رفتیم. طبق دفترچه‌ای که بیانگر موارد قانونی سازمان لیگ است و بر‌اساس آن می‌توانند تصمیم بگیرند، شهبازی یکی از مسوولان این سازمان اینطور پاسخ سوالات ما را داد.

مجوز استقلال برای آوردن بازیکن خارجی و آزاد
طبق دفترچه آماری سازمان لیگ برتر و گفته‌های شهبازی، استقلال می‌تواند در نیم‌فصل هم بازیکن خارجی هم بازیکن آزاد بیاورد. ضمن اینکه شرایط جابجایی با تیم‌های دیگر را هم دارد و هیچ منع قانونی برای این موارد نخواهد داشت. باید دید که مسوولان استقلال از کدام گزینه برای دسترسی به هدف‌شان استفاده می‌کنند.

استقلال دو جای خالی دارد
استقلال در ابتدای فصل با 26 بازیکن در هیات فوتبال ثبت می‌کند اما در نیمه راه این تیم به دلایلی که اکثر علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند با دوس سانتوس برزیلی قطع همکاری می‌کند. فسخ قرارداد سانتوس باعث می‌شود که استقلال که پیش از آن یک جای خالی داشت حالا دو جای خالی پیدا کند و این می‌تواند دست استقلالی‌ها را برای جذب بازیکنان دلخواه خود بازتر کند.

دست باز استقلالی‌ها برای معاوضه بازیکنان
و اما خبری که بیش از هر خبر دیگری می‌تواند مسوولان استقلال یا هر تیمی لیگ برتری را خوشحال کند این است که تیم‌ها در نیم‌فصل می‌توانند 7 بازیکن معاوضه‌ای داشته باشند. از آنجایی که این روزها علی فتح‌الله‌زاده به دنبال معاوضه بازیکنان استقلال با دیگر تیم‌ها از جمله استیل‌آذین است از شنیدن این خبر به طور حتم خوشحال خواهد شد و دستش برای هرگونه جابجایی باز است.

زنیدپور با کدام بازیکن جابجا می‌شود
حالا که مشخص شده استقلالی‌ها برای جابجایی تا سقف 7 بازیکن جا دارند با خیال راحت به سراغ گزینه‌های مورد نظر خود می‌روند. اینطور که از شواهد پیداست استقلالی‌ها قصد دارند میلاد زنیدپور بازیکن استیل‌آذین را به خدمت بگیرند اما اینکه میلاد جایگزین کدام بازیکن می‌شود معلوم نیست چرا که تاکنون وحید طالب‌لو، هادی شکوری و حتی ایمان مبعلی هم گزینه‌های این جابجایی بودند که فعلا هیچ‌کدام از این جابجایی‌ها محقق نشده است.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: