نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران درباره هم‌گروه شدن استقلال با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، النصر امارات و یکی از 3 تیم الاتحاد سوریه، السد قطر و دمپوی هند که در بازی پلی آف مشخص می شود به خبرنگار ورزشی برنا گفت: از شنیدن این قرعه واقعا خوشحال شدم و در گروه مناسبی قرار گرفته ایم. حریفانمان چندان دشوار نیستند و به همراه پاختاکور ازبکستان راحت به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرعه ذوب آهن نیز مناسب است، اما پرسپولیس و سپاهان کار دشواری خواهند داشت و برای نمایندگان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

حجازی درباره عملکرد استقلال در نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع کارنامه خوبی داشتیم و هواداران از نتایج استقلال راضی بودند. باید در نیم فصل دوم بهتر از قبل ظاهر شویم و طرفدارانمان را خوشحال کنیم. کسی از استقلال توقعی ندارد مثل بارسلونا بازی کند و مهم کسب پیروزی است که خوشبختانه در این امر موفق بودیم. در پایان فصل استقلال،سپاهان و ذوب آهن در جمع 3 تیم بالای جدول خواهند بود و پرسپولیس با این شرایطش جایی در این رتبه ها نخواهد داشت.

وی درباره خرید "هوار ملامحمد" گفت: موافق جذب این بازیکن نبودم و به نظرم او چندان نمی تواند به استقلال کمک کند. هوار پارسال زمانی که در پرسپولیس حضور داشت، بازیکن بی‌نظمی بود و مسوولان استقلال باید به گونه ای قرار داد امضا کنند که دیگر نتواند بی انضباطی کند. "نشات اکرم" خیلی از هوار بهتر بود، اما متاسفانه این انتقال صورت نگرفت.

حجازی درباره مصدومیت و غیبت چند ماهه میلاد میداوودی تصریح کرد: میداوودی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و نبودش می‌تواند به استقلال ضربه بزند. امیدوارم میلاد به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسد و به استقلال کمک کند.

وی افزود: آرش برهانی با 2 گلی که مقابل پاس همدان به ثمر‌‎رساند، روحیه اش تقویت شده و خودش را پیدا کرده است. آرش مهاجم باهوشی است که اگر روحیه اش خوب باشد در گلزنی موفق خواهد بود.

رییس کمیته فنی استقلال درباره خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال خاطرنشان کرد: نباید چنینی رفتاری با کریم صورت می گرفت و باقری خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد. باقری خیلی طاقت آورد و اگر به من هم می گفتند در دقیقه نود بروم زمین این کار را انجام نمی دادم. باقری می توانست به پرسپولیس کمک کند اما این گونه نشد.

حجازی در پایان در مورد انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی فولاد گستر تبریز گفت: من دیروز در تمرین فولاد گستر حاضر بودم و با لوکا صحبت کردم. بوناچیچ مربی خوبی است و از نظر نظم و دیسیپلین به من شباهت دارد. قرار است چند بازیکن خارجی برای تقویت فولادگستر بگیریم و اگر این اتفاق رخ دهد نماینده تبریز قوی تر خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: