در استقلال کسی به فکر منافع شخصی نیست / روانخواه: هوار محمد جای من را تنگ نمی‌کند
نوشته شده توسط : alireza

بسیاری معتقدند آبی‌پوش شدن هوار محمد باعث می‌شود تا روانخواه فرصت چندانی برای حضور در ترکیب نداشته باشد و هافبک عراقی به نوعی جای هافبک ریزنقش استقلال را می‌گیرد.

"امیدرضا روانخواه" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد استقلالی شدن هوارمحمد گفت: از اینکه بالاخره مسئولان باشگاه دست به کار شدند و برای رفع نقاط ضعف در خط هافبک، هوارمحمد را جذب کردند خوشحالم و معتقدم این بازیکن می‌تواند در طول دیدارهای آینده به ما کمک کند.

وی در ادامه افزود: ما در دیدارهای گذشته واقعا با کمبود بازیکن در خط هافبک روبه‌رو بودیم و مصدومیتهای پی در پی باعث شد در این پست به مشکل بخوریم و به همین علت بود که مسئولان باشگاه در پی جذب هافبک برآمدند.

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود هوار محمد جای او را در ترکیب می‌گیرد، تصریح کرد: قرار نیست هوارمحمد جای من را تنگ کند. من تلاش خودم را می‌کنم تا در تمرینات نظر کادر فنی را جلب کنم و قطعا مظلومی بازیکنان آماده را روانه میدان می‌کند.

روانخواه گفت: هیچ بازیکنی در استقلال به فکر منافع شخصی نیست و به جرأت می‌توانم بگویم که همه موفقیت تیم را می‌خواهند و به همین علت کسی به فکر فیکس شدن از راههای غیرفنی نیست.

هافبک استقلالیها در مورد وضعیت خود افزود: در حال حاضر مصدومیت را به طور کامل پشت سر گذاشته و از هر نظر آماده حضور در میدان هستم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: روانخواه , هوار , ملامحمد , جا ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: