نوشته شده توسط : alireza

2010-11-29_PARTIDO_42.JPG

گل های بازی

1-0 ژاوی (دقیقه 10)
0-2 پدرو (دقیقه 17)
0-3 ویا (دقیقه 54)
0-4 ویا(دقیقه 57)
0-5 خفرن (دقیقه 91)

منبع: سایت رسمی باشگاه

مترجم: رامین باشی زاده FCBarca.ir

شب گذشته بارسا نمایشی خارق العاده ارائه داد و رئال مادرید را که تا پیش از آن بدون شکست بدون شکست بود با حساب 5-0 و به لطف گل های ژاوی، پدرو، ویا (2) و خفرن در هم کوبید.

این تاریخ تا مدت ها در خاطر هواداران بارسا خواهد ماند. آن ها پنج بار دروازه ی رقیب دیرینه ی خود را فتح کردند تا صد و یازدهمین سالگرد تأسیس باشگاه را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. بارسا با یکی از تماشایی ترین نمایش ها در تاریخ این بازی به رئال مادرید درس فوتبال داد. ژاوی و پدرو در نیمه ی اول گلزنی را آغاز نمودند و دو گل از ویا و گل آخر از خفرن شبی فوق العاده را برای هواداران وفادار و سرمست کمپ نو رقم زد.

بدترین مسئله: این پیروزی تنها سه امتیاز داشت و بارسا فقط دو امتیاز بالاتر از تیمی دارد که دیشب نشان داد چندین سال نوری از آن جلوتر است. همان طور که هواداران پیش از بازی با کاغذهای رنگی نمایش دادند: "T’estimo Barçá"! (بارسا، به تو اعتماد دارم.)

شروع عالی

بارسا مسابقه را با عزم قوی آغاز کرد، با قدرت بالا و مهارت زیاد، و تنها پس از شش دقیقه مسی توپ را به تیر دروازه زد. چهار دقیقه بعد آن ها پیش افتاده بودند، اینیستا از سمت چپ حرکت کرد و توپ را برای ژاوی فرستاد، او نیز از فاصله ی نزدیک دروازه را گشود. رئال مادرید زمان زیادی برای بازیابی نداشت و بارسا به گل دومش هم رسید، این بار پس از همکاری ویا و پدرو. چه شروعی! و همچنان ادامه داشت!

پرخاشگری

رئال مادرید بی ثبات به نظر می رسید و نا امیدانه تلاش می کرد با تاکتیک های پرخاشگرانه ی خود به بازی برگردد - کریستیانو رونالدو آن را با هل دادن گواردیولا شروع کرد که برایش یک کارت زرد در پی داشت. در کشمکش پس از آن والدس هم یک کارت زرد دریافت نمود و به نظر می رسید این صحنه به تیم مهمان روحیه داده است، اما فوتبال مبتنی بر پاسکاری ناب بارسا همه چیز را آرام کرد و زهر هر حرکت احتمالی رئال مادرید را گرفت.

جادوی ویا

در نیمه ی دوم همه چیز دوباره از سر گرفته شد، این بار با ویا که در عمق سرزنده به نظر می رسید و دو بار با پاس های مسی از تله ی آفساید رئال مادرید فرار کرد و نتیجه را 4-0 نمود. لاسانا دیارا برای رئال مادرید به زمین آمده بود تا از سنگین تر شدن شکست جلوگیری کند، اما بارسا هیچ رحمی از خود نشان نمی داد و در زمان هایی از بازی به نظر می رسید با حریف به اصطلاحی نامی خود بازی می کند.

خفرن زننده ی گل پنجم

هنگامی که نتیجه 4-0 بود، فکرها ناخودآگاه به سمت بازی مشهور 9 فوریه ی 1991 رفت که بارسا در آن پنج گل به رئال مادرید زده بود. در شرایطی که هواداران در حال جشن گرفتن بودند اینیستا از سمت راست نفوذ کرد و توپ را برای خفرن ارسال نمود و او با سرعت از دفاع رئال مادرید گذشت و آن را درون دروازه ی کاسیاس جای داد تا نتیجه ی باورنکردنی 5-0 رقم بخورد.

بازیکنان بارسا در این مسابقه:

والدس، آلوز، پیکه، پویول، آبیدال، سرخیو، ژاوی (کیتا)، پدرو (خفرن)، ویا (بویان)، مسی

45614772933926575318.jpg




:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , اخبار تیم های مطرح , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , ژاوی , پدرو , ویا , جفرن ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: