مظلومی: هوار محمد به ازای هر روز غیبت هزار دلار جریمه می‌شود
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: چه كسی گفته گروه ما آسان است؟ النصر عربستان تیم سرسختی است و من احتمال می‌دهم السد قطر هم در گروه ما قرار گیرد. گروه‌های دیگر هم مشكل است و تیم‌های خوب در گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند.
وی افزود: همه تیم‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا خود را تقویت می‌كنند. آنها هم باید از نام استقلال بترسند. اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم باید از پس سایر تیم‌ها بر آییم و هیچ تیمی را نباید با یكدیگر مقایسه كنیم.

مظلومی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینكه شاید هفته هجدهم لیگ به دلیل آلودگی هوا تعطیل شود، عنوان كرد:‌ تاكنون كه برای برگزار نشدن بازی‌ها چیزی به ما نگفتند ولی اگر قرار است به خاطر آلودگی هوا مسابقات را تعطیل كنند، باید مدت‌ زمان طولانی این كار را انجام دهند تا بتوانیم تمرین را تعطیل كنیم.
وی ادامه داد: سلامی در ورزش مهم است. در كنار آن باید به فكر قهرمانی هم بود. اگر ورزش قهرمانی نباشد، فایده‌ای ندارد. ورزش قهرمانی سختی‌های خاص خود را دارد. نمی‌شود كه به خاطر آلودگی هوا یك هفته مسابقات را تعطیل كنند و هفته بعد مسابقه دوباره برگزار شود. با این شرایط ما نمی‌توانیم تمرین را تعطیل كنیم چون باید جوابگوی مردم باشیم و بدون تمرین هم نمی‌شود 3 امتیاز را گرفت. نمی‌توانیم به خاطر یك هفته تعطیلی و آلودگی هوا تیم استقلال را به هالیدی بفرستیم.
سرمربی استقلال در مورد بازی روز جمعه با شهرداری تبریز تصریح كرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم تا 3 امتیاز را بگیریم حالا می‌خواهد این كسب امتیاز با خوش‌شانسی باشد یا چیز دیگری.

وی درباره حضور هوار ملا محمد در این تیم و غیبت او در تمرین امروز گفت: ابتدا گفته بودم روز چهارشنبه این بازیكن به تهران می‌آید اما مدیربرنامه‌ او می‌گوید فردا شب وارد تهران می‌شود. این بازیكن باید فردا شب خود را به مربیان معرفی كند و در ازای هر روز غیبت هزار دلار جریمه خواهد شد. در استقلال نظم حرف اول را می‌زند و نمی‌توانیم بی‌نظمی را تحمل كنیم.
مظلومی درباره آخرین وضعیت میلاد میداودی گفت: امروز قرار است وی با پزشك معالجش جلسه‌ای داشته باشد. دیگر مصدوم ما محسن یوسفی در حال بهتر شدن است و خودش را آماده می‌‌كند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: