مهاجم سابق آبی ها:دوست و دشمنان خودم را در استقلال شناختم/ گلایه‌ای از فتح‌الله‌زاده ندارم
نوشته شده توسط : alireza

آنها هم خوب بازی كردند ولی باید این را در نظر بگیریم كه ما با توجه به وضعیت بحرانی چه استرسی داشتیم و با چه شرایطی به میدان رفتیم. با این حال در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. ما به باخت عادت كرده بودیم ولی خوشبختانه از این وضعیت سخت خارج شدیم.

*یعنی دیگر بحران ندارید؟

برای ما مهم این بود كه این بازی را ببریم و به همین خاطر خیلی با انرژی بازی كردیم.

*در مورد دو گلی كه زدی صحبت كن؟

خوشبختانه دو پنالتی را تبدیل به گل كردم و یك گل سالم هم زدم كه داور به اشتباه آفساید اعلام كرد.

*پنالتی‌زن اول استیل آذین تو هستی؟

خیر. پنالتی‌زن اول علی كریمی است ولی وقتی صاحب ضربه پنالتی شدیم او به سمت توپ نیامد. من هم از كریمی خواستم كه پنالتی بزنم و در نهایت قبول كرد.

*چند گل شدی؟

فكر می‌كنم شش یا هفتمین گلم بود.

*استیل آذین امسال چندم می‌شود؟

شاید اگر این حرف را بزنم بعضی‌ها تعجب كنند ولی من معتقدم می‌توانیم جزو پنج یا شش تیم اول جدول باشیم. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در استیل آذین افتاد كه اینطور شد و نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم آمد كه هر توپی را وارد دروازه ما می‌كردند. ولی فكر می‌كنم الان شرایط عوض شده است.

*حضور خاكپور در استیل آذین را چطور ارزیابی می‌كنی؟

به هر حال حضور ایشان از لحاظ فنی و روحی‌ ـ روانی تغییراتی را ایجاد كرد و ما حالا با تاكتیك جدیدی بازی می‌كنیم. در ضمن حس رقابت بین بازیكنان هم ایجاد شده است.

*آخر فصل از استیل آذین می‌روی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی می‌خواهم خیلی از مسائل را ثابت كنم، خصوصا به دوستانی كه خیلی خوب آنها را شناختم و در این مدتی كه در بحران بودیم حرف‌هایی زدند كه خوشایند نبود.

*در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بحث‌هایی در مورد حضورت در استقلال شد ولی فتح‌الله‌زاده گفت كه به تو احتیاج ندارند. آیا مذاكره‌ای صورت گرفت؟

كارنامه من در استقلال مشخص است و نیازی ندارم در این مورد حرف بزنم. من در این 11 سال كه در لیگ برتر هستم برای هر تیمی كه بازی كردم نهایت تلاشم را به خرج دادم. خوشبختانه هر وقت هم در استقلال بودم این تیم در وضعیت خوبی قرار داشت.

*از حرف‌های فتح‌الله‌زاده ناراحتی؟

ایشان از لحاظ سنی خیلی از من بزرگتر است و احترامش واجب است. من هیچ گلایه‌ای از او ندارم و اتفاقا فتح‌الله‌زاده در حق من رفاقت كرد ولی برای بعضی‌ها متأسفم. در ضمن از این خوشحالم كه دوست و دشمنم را در استقلال شناختم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: