فتح‌الله‌زاده: هواشناسی نمی‌توانست دو روز زودتر هوا را پیش‌بینی كند؟
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواشناسی می‌توانست دو روز زودتر اعلام كند هوای تهران چطور است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو دیدار استقلال و شهرداری تبریز و ناراحتی كادرفنی آبی پوشان از این تصمیم اظهار داشت: مربیان ما حق دارند كه ناراحت شوند. آنها اكنون اسیر شده اند. از دیروز تیم در اردو بوده و امروز یك ساعت مانده به بازی اعلام می كنند كه لغو شده است.
وی افزود: تكلیف را برای فردا هم مشخص نمی كنند. هتل هم جا ندارد و اتاق های خود را اجاره داده است. همه اینها به كنار من ناراحت 6 هزار هواداری هستم كه به ورزشگاه آزادی آمده اند. مگر این جوانان چقدر درآمد دارند كه باید این ضرر را هم بدهند؟ این همه در دنیا علم پیشرفت كرده هواشناسی نمی توانست دو روز زودتر هوای تهران را پیش بینی كند؟
سرپرست باشگاه استقلال تصریح كرد: بچه ها ما در اتوبوس و از زبان رضا افتخاری شنیده اند كه بازی لغو شده و كسی به تیم زنگ نزده است. من فقط می دانم كه عزیز محمدی تا ساعت 12:30 تلاش كرده بازی برگزار شود اما مثل اینكه دوستان دیگر مخالفت كرده اند. این گونه اتفاقات خوشایند نیست.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال كه آیا حاضرند فردا مقابل شهرداری تبریز به میدان بروند، گفت: استقلال برای امروز آمادگی كامل داشت. ما بازی های دیگری هم داریم و تحت فشار قرار می گیریم. به هر صورت باید برنامه ریزی ها بهتر شود. هواشناسی باید زودتر این مسائل را اعلام كند. مگر هفته گذشته هوا آلوده نبود؟ ما كه سر در نمی‌آوریم دلیل لغو این مسابقه چه بوده است. مظلومی حق دارد ناراحت شود. نگه داشتن 30 بازیكن كار راحتی نیست.
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه در مورد گروه بندی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به فارس گفت: گروه بدی نیست. یكی به من گفت در گروه آسانی هستیم من هم در جواب گفتم كه استقلال حاضر است به یكی از گروه های سخت برود. هنوز بازی ها شروع نشده نمی توان در مورد هیچ تیمی پیش بینی كرد. همه تیم ها سخت هستند. من هنوز هم به قول خود برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا پابرجا هستم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: هوا , فتح‌الله‌زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: