مظلومی: شهرداری 11 نفره دفاع می‌كرد / اخراج نابجای مبعلی برنامه‌های ما را به هم ریخت / اقدام قطبی غی
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با از دست رفتن شرایط خوب میزبانی، مصدومیت بازیكنان كلیدی، شرایط داوری و بدشانسی‌ نتوانستیم شهرداری تبریز را ببریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز اظهار كرد: به هر حال در این بازی شانس با ما یار نبود، ما چندین موقعیت گلزنی ایجاد كردیم كه توپ‌ها وارد دروازه نشد. البته حریف هم با تمامی بازیكنانش فقط دفاع می‌كرد و از تاكتیك دفاع كردن، خود را به زمین انداختن و وقت تلف كردن استفاده كرد تا یك امتیاز بگیرد. باید به آن‌ها برای این نتیجه تبریك بگویم.

وی افزود: خط حمله ما در این بازی كم اثر بود چرا كه ما دو بازیكن كلیدی یعنی فرهاد مجیدی و میلاد میداودی را در اختیار نداشتیم. همچنین تعداد بازیكنان مصدوم تیم هم زیاد است. محسن یوسفی و محمد محمدی مصدوم شدند. سید صالحی هم هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. مصدومان دیگری هم در تیم داریم كه امیدواریم این بلا از تیم ما دور شود.

مظلومی ادامه داد: در این مسابقه با اخراج نابجای ایمان مبعلی كه هافبك طراح و بازی‌ساز ما بود برنامه‌های استقلال به هم ریخت. مبعلی با بازیكنان خودمان صحبت كرده بود و فكر نمی‌كنم ناسزایی به داور گفته باشد. درست است از تیم حریف هم یك نفر اخراج شد اما تیمی كه فقط دفاع می‌كند، ده نفره شدنش زیاد فرقی نمی‌كند. در هر حال باید از تلاش بازیكنان تیمم تشكر كنم. هرچند از نتیجه راضی نیستم.

سرمربی استقلال به تعویق افتادن 24 ساعته این بازی را باعث به هم خوردن تمركز تیمش دانست و گفت: ما در این بازی میزبان بودیم اما به تعویق افتادن این مسابقه باعث شد نتوانیم از میزبانی‌مان به خوبی استفاده كنیم. تماشاچیان كمتری به ورزشگاه آمدند و خیلی‌ها هم شك داشتند كه امروز بازی هست یا نیست. همه برنامه‌ریزی ما برای بازی در روز جمعه بود. نمی‌دانم هوا چقدر آلوده بوده كه آن را به امروز (شنبه) انداختند. آیا آلودگی هوای امروز كمتر از دیروز است؟ همه این‌ها سبب شد تا امروز روز بد ما باشد و با بدشانسی نتوانیم به پیروزی برسیم.

مظلومی درباره پیوستن هوار ملامحمد به تیمش گفت: ظاهرا پروازها لغو شده كه او نتوانسته به تهران بیاید. هوار قرار است امشب وارد تهران شود. ما نمی‌دانیم كه در عراق چه اتفاقاتی افتاده كه آمدن او به تاخیر افتاد اما اگر در آینده بی‌انضباطی‌ای از او ببینیم قطعا با او برخورد خواهیم كرد.

مظلومی درباره قضاوت بازی هم گفت: داور قضاوت یك طرفه‌ای در این بازی داشت. صحنه‌های زیادی كه منجر به خطا روی اسماعیل شریفات بود را سوت نزد. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم اما قضاوت داور در بازی امروز تاثیرگذار بود. دوستان ما صحنه گل شریفات را از تلویزیون دیده‌اند و گفتند كه این گل صحیح بوده و داور به اشتباه آفساید اعلام كرده است.

وی درباره‌ی مصدومیت میلاد میداودی هم خاطرنشان كرد: بعد از مشورت با چهار پنج پزشك همه به اتفاق گفتند كه پای او باید عمل شود. حالا هنوز مشخص نیست كه در ایران عمل شود یا خارج از كشور. جای تاسف دارد كه یكی از بازیكنان كلیدی ما را این طور مصدوم می‌كنند. میداودی می‌توانست در جام ملت‌ها به تیم ملی ایران كمك كند. بهتر است كمیته انضباطی مقرراتی وضع كند تا بازیكنان تیم‌های مختلف نتوانند این طور بازیكنان موثر را مصدوم كنند.

مظلومی در پایان صحبت‌هایش به غیر حرفه‌ای بودن اقدام قطبی برای پیوستن به یك تیم ژاپنی اشاره كرد و گفت: این اقدام افشین قطبی غیر حرفه‌ای بود و فدراسیون باید موضوع را بررسی كرده و شدت عمل بیشتری نشان دهد. اعلام پیوستن قطبی به یك تیم ژاپنی در این مقطع اصلا خوب نبود. مگر می‌شود پیش از تورنمنت مهمی چون جام ملت‌ها، این اقدام از سوی سرمربی تیم ملی ایران سر بزند. به هر حال باید دلایل قطبی را هم شنید.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: