نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: بازیكن سابق استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال تهران پتانسیل قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر ایران را دارد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس‌ "توانا "‌در هفدهمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزار‌ی‌ها با اشاره به شرایط خود اظهار داشت: مدرك مربیگری A آسیا را گرفته و منتظر پیشنهاد مناسب برای مربیگری هستم و ‌در حال حاضر در هیچ تیمی فعالیت نمی‌كنم.
وی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان كرد: من فكر نمی‌كردم كه این تیم بتواند به این زودی نتیجه بیگرد چرا كه حداقل 50 درصد این تیم در ابتدای فصل از استقلال جدا شده بودند. هماهنگ كردن بازیكنان جدید استقلال زمان زیادی می‌طلبید كه با درایت پرویز مظلومی این امر خیلی زود محقق شد و آبی‌پوشان تهرانی توانستند به سرعت روند رو به رشد خود را آغاز كنند.
بازیكن سابق استقلال دامه داد: با تمام این شرایط معتقدم استقلال پتانسیل قهرمان در لیگ برتر باشگاه‌های ایران را دارد. اگر این تیم بتواند روند پیروزی در خانه و تساوی در خارج از خانه را حفظ كند قطعا قهرمان خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط تیم ملی و بیانیه قطبی عنوان كرد: این موضوع را می‌توان از 2 بعد بررسی كرد؛ یكی تحریك بازیكنان و دیگری توجیه عدم كسب نتیجه احتمالی است. در مجموع معتقدم تیم ملی شرایط بهتر از سال‌های گذشته است. در شرایط كنون





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: